ЕРАЗМУС +

Ерасмус+ је међународни програм Европске комисије, чији је циљ образовање, обука и мобилност младих, као и склапање сарадње са институцијама и организацијама из области образовања младих и спорта.
Ерасмус+ пружа прилику младим људима широм Европе да студирају, иду на обуку, волонтирају и нађу посао у иностранству. Циљ Ерасмус+ програма су унапређење и подршка развоја на свим нивоима образовања и обуке, јачање везе између формалног и неформалног образовања и учења и побољшање сарадње између образовања и тржишта рада.
ОШ “Светислав Голубовић Митраљета” је учесник међународних пројеката у оквиру Ерасмус+ програма
Teaching About Life and Emotional Skills (T.A.L.E.S.)
Координатор пројекта:
- Kedainiu „Ryto“ progimnazija, Lithuania
Школе партнери:
- Primary school Eng. Georgy Ivanov Valkov, Bulgaria
- Ozel Akhisar Koleji Ortaokulu, Turkey
- Third (3rd) Primary School of Karpenissi, Greece
- Scoala Gimnaziala Ocna Sibiului, Romania
- Osnovna skola „Svetislav Golubovic Mitraljeta“, Serbia

Пројекат се одвија у два правца и то:
Ученици:
Традиционалне приче – Интеркултурално образовање – Уметност – Литература
Наставници:
Решавање и промоција иновативних стратегија образовања за бољи емоционални развој ученика. Да би се постигла самосвест, неопходна је могућност праћења сопствених емоција, препознавање различитих емоционалних реакција, као и тачна идентификација сваке засебне емоције. Наставници ће током овог пројекта помоћи ученицима да развијају вештине као што су: саморегулација, емпатија, толеранција, социјалне вештине, мотивација,…)
Циљеви :
- Стицање важних социјалних и образовних вештина
- Развој компетенције из матерњег и страног језика
- Промовисање толеранције и поштовања различитих култура и традиција
- Унапређење осећаја припадности једној заједници и учење о другим различитим културама.
- Стварање нових пријатељстава испуњених толеранцијом и поштовањем
Задаци:
– Повећање интересовања ученика за читање
– Повећавање социјалног, когнитивног и емоционалног развоја ученика
– Подстакнути ученике да читају бајке, легенде и приче на матерњем и енглеском језику.
Creating Of Digital Environment : Stop Traditional Education Approach Multidisciplinary (CODE: STEAM)
Координатор пројекта:
- Colegiul National de Informatica Matei Basarab, Romania
Школе партнери:
- Kamilpasa ilkokulu, Turkey
- Scuola Cattolica Paritaria Madonna dell’Asilo, Italy
- CEIP DOCTOR GREGORIO CHIL Y NARANJO, Spain
- Götene kommun, Sweden
- Osnovna skola „Svetislav Golubovic Mitraljeta“, Serbia
Брзи развој технологије и значај појединаца који производе технологију, и обука генерације која
производи технологију може се обезбедити само кроз образовање и континуирано обучавање.
Деца која рано почињу да добијају образовање из кодирања, више се развијају у смислу менталног развоја, критичког размишљања кроз креативно изражавање и решавања проблема, вештине, планирање, успостављање односа између ситуација и генерисање нових идеја.
Циљ: Развити способност за алгоритамског размишљања, аналитичко мишљење и решавања проблема.
– Повећањем креативности и сагледавањем проблема из друге перспективе.
– Научити како поделити проблеме на мање делове који се решавају.
– Повећањем концентрације код ученика.
– Учење страног језика.












ЕРАЗМУС ДАНИ 14-16. октобар 2021.
Упознај Србију, земље наших партнера и научи нове речи на страном језику
Ове школске године Европски дан језика и ЕРАЗМУС+ дане обележавамо са:
Future Narratives (Приче будућности)
Пројекат Future Narratives координира Удружење за образовање у културном наслеђу Финске (The Association of Cultural Heritage Education in Finland), у партнерству са организацијама INTO SCHOOL Ltd (Финска), La Fundación SM (Шпанија) и Центром за урбани развој (Србија).
Кроз пројекат се развија европски модел за трансмедијално коришћење културног наслеђа у образовању, који се заснива на креативном приповедању и дигиталним алаткама, а тестира у укупно шест основних школа у Финској, Србији (ОШ “Светислав Голубовић Митраљета”, Батајница и ОШ “Краљ Петар II Карађорђевић”, Београд) и Шпанији.
Учесници, полазећи од културног наслеђа, стварају нове приче кроз музику, звучне пејзаже и филмове – својеврсно ново културно наслеђе. Пројектом се истиче потреба за индивидуалном креативношћу и активношћу деце, њиховим личним виђењем културног наслеђа, што ће бити присутно и у резултатима пројекта (презентације, видео клипови, фотографије,…).









